2018. január 20., szombat

Könyvértékelő - Emma Chase - Behálózva 🕸️

 
  Sziasztok! 
   Épp a végeztem Emma Chase - Behálózva című könyvével, és mivel rég volt már könyvkritika a blogon, elhoztam nektek ezt a kis limonádékönyvet!




   Arra gondoltam, hogy mostantól ilyen formában hoznám nektek az értékeléseket! Írjátok meg kommentben, hogy mi a véleményetek róla. Jobb így, vagy maradjon a régi mód?
   Az igazság az, hogy kevés dologban különbözött egy megszokott, alapnak mondható erotikus regénytől, ennek ellenére nagyon tetszett.


Minden ami belülről fakad:

Írásmód:

   Azon kívül, hogy ez a könyvecske rángatott ki a hónapok óta tartó olvasási válságomból, az írásmódja az, ami igazán megfogott. Ez úgymond egy kis különlegessége ennek a könyvnek. Olyan, mintha Drew az olvasónak mesélne mindenről, kérdéseket tesz fel nekünk, néha hagyja is, hogy megválaszoljuk. Ezért is sokkal személyesebbnek hat az egész sztori, segíti, hogy jobban beleélhesse magát bárki a regénybe.
  Az is nagyon tetszett, hogy férfi szemszögből játszódik a történet. Általában sokkal viccesebbnek találom ezeket, és szeretem megismerni az ő gondolkodásmódjukat is.
   Az írónőnek remek a stílusa, minden karaktere erős, nem idegesítő és jó humorú. Meg voltam elégedve vele teljes mértékben.


Belső építészet - a minőség is számít!:

   A lapok minőségével nem volt semmi baj szerintem, nem a legjobb, de nem is rossz. Tökéletesen átlagos. Nem az a merev, tökéletes lap, ez a kicsit áttetszősebb fajta (nagyon minimálisan!), de nem szakad el egy lapozás után. A betűtípus... hagyományos.
   Ami annyira nem tetszett, hogy nem voltak fejezetcímek, mert én jobb szeretem, ha van, és szellemes, vagy sokat mondó, de hagyja gondolkozni az olvasót, és nem lövi le a csattanót. 

A történet az első:

   A cselekmény ez esetben is teljesen átlagos, csupa klisé mozzanatokkal a gazdag sorban élő kidolgozott testű férfiról és a tökéletes lányról. Semmi olyan plusz nem volt benne, amitől ez a könyv más lett volna, mint bármelyik hasonló témájú kötet. Gyengéd limonádékönyv, aranyos, néhol teljes mértékben túlzó szerelmi szállal, és néhány szexjelenettel. 
  A vége az amit eléggé túlzásnak éreztem. Amit Drew tesz azért hogy visszahódítsa Kate-et, azt nőként mondom: Fiúk! Ne! Már a zenekar és a kiscsillió lufi is sok, de ha felírjátok a szerelmetek nevét az égre, higgyétek el, nem csak adósságba veritek magatokat, de szerintem a kiszemelt (hívjuk csak áldozatnak) sokkot fog kapni. Főleg ha úgy dönt, hogy visszamegy hozzátok és meglátja a számlát. (Kivéve, ha bankárok vagytok, mert akkor elfogadható teljesen, ha oda pár százezer vagy millió forint.) A kevesebb néha több. 
  Túl rövidnek éreztem, a vastagsága a mérete miatt csalóka. Túl kevés dolog volt benne, hisz csak arról szól, hogy Drew hogyan akarja meghódítani Kate-et. 

A karakterekről szakszerűen:

Drew Evans:

   A kedvencem a történetből. Egy nagyon jó humorú, szexi, aranyos, néha roppant "szívlapáttal nyakonverős" karakter, aki szép lassan belopja magát az ember lányának szívébe (az enyémbe is, természetesen), ami elsősorban a karakterfejlődésének köszönhető. Az elején olyan férfi, akit a lányok távolról, és csak fél szemmel lesnek, mert tudják, hogy egy menet a legtartósabb kapcsolat amire képes. De hála istennek egy szerethető tökfejjé válik.

Kate Brooks:

   Egy cseppet sem idegesítő karakter, de ehhez lehet csak az járult hozzá, hogy nem olvashattam a gondolatait. Bár ki tudja, lehet akkor is kedveltem volna. Viszonylag reálisan gondolkodott, ez sose baj, sőt! Viszont mély nyomot nem hagyott bennem.

A többiekről nagy vonalakban:

   Két "kedvencem" a fő karaktereken kívül Sárkány és Mackenzie volt, imádtam, ahogy Drew-t az ujjai köré csavarta, a közös jeleneteik imádni valóak voltak.

Minden ami kívülről látszik:

A borító:

   Nem ragadja meg a figyelmemet rögtön, semmi különleges nincs benne. A 3D-s cím fotón nagyon jól mutat, de ennyi. 
   Az anyaga sima karton, ez sem olyan rossz. A kemény borítás mindig sokkal jobb.
   A méretét imádom, zsebkönyv méretű, így bárhova kényelmesen elviheti magával az ember, táskabarát, könnyű. 

Árkategória:

   Eredeti áron 3000 forint körül van, ami szerintem egy zsebkönyvért sok, hisz ha normál A/5-ös lapméretű könyvként nézzük alig lenne több 150 oldalnál. Nem adnék ki ennyit érte. Viszont valamelyik évben potom 200 forintért jutottam hozzá az első illetve a második részhez is a Tescoban, nagy volt a boldogság! 

Én erre a könyvre most 5/4 szívecskés molybizbaszt adok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése