2016. október 3., hétfő

Elborulva - avagy új borítók a láthatáron - Percy Jackson és az Olimposziak 🌊

A mai nap egy duplán elborult nap, hisz nem csak az eső szakad egész álló nap, de még a Percy Jackson és az olimposziak is elborult, hisz új borítókat kapott a sorozat. Egyszerűen gyönyörűek, nem gondoljátok? 
  Nem láttam, hogy Az utolsó olimposzi megjelent volna az új borítóval, így azt nem tettem ide, de ha meg fog esetleg, akkor ki fogom tenni a blogra, hogy megnézhessétek.
  

És egy kis varázslat:




  Hihetetlen mennyire szépek lettek, és külön tetszik, hogy ha egymás mellé illesztjük őket, egy fantasztikus, egységes képet kapunk, ráadásul valami mesés a grafika, és az a betűtípus... Komolyan, el vagyok ájulva tőle. A KMK kitett magáért. Az amerikai/angol borítók közül is szerintem ez a legszebb, jó döntés volt ezt átvenni.


No, és ha már a magyar borítók szerepeltek, íme az amerikai/angol (amelyek között megtaláltam a The Last Olympian-t is):






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése